Saturday, October 22, 2011

4 midterms, 1 quiz, 1 presentation n 1 draft due in 8 days..starting today.. :O

Is not the story of my life. Hahaha. Tajuk post ini aku cilok dari status facebook member aku. Itulah yang aku lihat dekat mukabuku ini. Semua update status pasal kesibukan yang melanda diri mereka dengan peperiksaan pertengahan semester, kuiz, persembahan(bacaan : presentation) dan benda-benda yang sewaktu dengannya. Aku pon tiada beza dengan mereka, sama juga sibuk. Tapi aku malas hendak menggelabah update-update status di facebook mahupun di twitter. Kalau up kan status pasal benda-benda ini 20-30kali, agak-agak midterm ape semua itu akan hilang ke?? Hahaha. Bagi aku relax sudah. Kau berusaha, kau tawakal, dan keputusan inysallah bagus. Aku pulak tengok kesibukan benda-benda ilimiah ini macam makwe je tau. Dan seperti makwe yang betul, aku kene jumpa dia setiap minggu. Memang sakit kepala la kan, tapi name pon pelajar, ini je la yang kene hadap sepanjang 4tahun. Semalam je aku sudah hadap paper theory on recordkeeping. Aku dah sesatkan ajaran Luca Pacioli yang diceduk dari ilmuan Islam. Aku sendiri dah cipta creative accounting aku. Dah la sejuk tempat exam itu, dengan mamat sebelah, merangkap roommate aku dah habis cool dah die jawab paper itu. Lepas ini, nak menghadap makwe pasal computerized system of bookkeeping. Sudah la dalam kelas pun aku tak fokus, memang kene menghadap buku teks yang tebal itu la kan. Tapi aku relax je. Cuma badan la penat, dengan minggu ni yang busy dengan macam-macam. Ada satu hari itu, aku keluar bilik 830 pagi, dapat balik bilik pon pukul 7malam itu. The best part is, masa aku on the way balik bilik, aku jumpa benda ni.








Memang sebijik la dengan aku bila aku jumpa katil aku. hahaha. Tapi macam biasa aku relax je. Then aku jumpe video ni. Seriously klakar dan buat hidup aku kembali ceria. Paling tak pon, at least video ni buat kite tersenyum. =)




k.bai.
Assalamualaikum

No comments: