Saturday, October 15, 2011

Menggelabah


Fokus pade minit ke 2:56 hingga 3:38. Kalaulah aku boleh goreng gitar macam mamat Synyster Gates tu, pasti ramai gadis-gadis tertarik dengan aku. Makin bertambah la peminat aku(member aku yang kate, bukan aku) yang sedia ada sekarang ini. Okay, itu tak lawak. Dunno why, lately aku suka sangat layan lagu yang pecah kepala ni. Sambil study pon layan The True Lives Of The Fabulous Killjoys satu album non-stop. Tu yang layan lagu S/C/A/R/E/C/R/O/W tiap masa. Earphone Ipod Shuffle sentiase disumbat dalam telinga. Tiba-tiba terase mahu belajar balik cara-cara goreng gitar macam Matthew Bellamy goreng lagu Hysteria or paling busuk pon macam Ray Toro main gitar dalam lagu Ghost of You.




Actually, aku pernah blajar main gitar lagu Fall for You by Secondhand Serenade. Why?? Why this jiwang song you might ask. Firstly, sebab jiwang kan, so kononnya nak gunakan lagu ni nak cairkan awek-awek kat university aku ini. But as usual, failing to do so. Noob!! Second reason and most important reason is because key lagu ni sumpah senang(tapi aku pon dah ingat-ingat lupa). Tapi aku tak risau sebab aku masih ade guru gitar yang tidak bertauliah iaitu Brade Cokee2 and Brader Yogi. So to do list sekarang ini, besides quiz, midterm dan Assignment yang tak pernah kenal erti belas kasihan kat aku, aku nak blajar lagu bawah ini. Seriuosly!! Harus blaja!


K.bai. Assalamualaikum.

No comments: