Wednesday, November 2, 2011

Ha HaW Nelson Muntz Style.

Ke mari, ke mari. Hari ni aku nak dendangkan kat kamu-kamu semua cerita bosan hari ini. Aku nak story pasal seorang gadis ni la. Muka ayu, mulut pun comel je aku tengok. Tapi ape yang buat aku lebih suka pasal mulut dia ni?? Membuat assumption tahap dewa naga pedang. Sumpah dia hebat. Kagum aku dengan apa keluar dari mulut dia yang mulus. Tapi setiap benda ade boundaries. Kau tak boleh membabi buta langgar semua benda. Even dalam mengumpat pon ada etikanya, kot, aku rasa la. Tapi untuk kau wahai gadis, aku beri keistimewaan k. Luahkan la segala dari mulut manis mu itu. Bencikan aku? Block aku dari burung twit mahupun unfriend aku dari mukabuku?? Err do i look someone who gives a f8ck?? Nope, don't think there are any enough f8ck to be given. Sorry for the unappropriate word but that the most appropriate word for my feelings. Opps, i don't have feelings, some of you might say. Tak kisah la, asalkan kite semua bahagia dapat express our thoughts, ethically or unethical, even for me. 
Akhir kata untuk gadis, U RULE BEB!! I envy your sweet mouth.


Tu je. K bai.
Assalamualaikum.